14 EKİM 2024
18 EKİM 2024
|
Staj danışmanı öğretim elemanlarının danışmanı olduğu öğrencileri bilgilendirmesi
|
18 KASIM 2024
10 OCAK 2025
|
GANO 1,80 ve üzeri olan öğrenciler öncelikle staj danışmanından staj yapmayı planladığı işletme için onay almalıdır.
Danışmanı tarafından staj yapacağı işletme uygun görülen öğrenciler, ekli listede bulunan “Form 1. Sözleşme”’den 3 kopya çıktı alarak formları eksiksiz doldururlar ve imzalarlar.
Öğrenciler eksiksiz doldurdukları ve imzaladıkları sözleşmeleri 3 kopya halinde staj danışmanına teslim etmelidir.
Staj danışmanı, “Form 1. Sözleşme”nin 3 kopyasının okul müdürü tarafından imzalanmasını sağlayarak öğrenciye formları teslim eder.
Öğrenciler, staj danışmanından imzalı “Form 1. Sözleşme”lerini teslim alarak işyeri uygulaması yapacakları firmaya imzalatmalıdır.
Öğrenciler, İmza işlemleri tamamlandıktan sonra bu sözleşmenin, bir nüshasını işletmeye, bir nüshasını staj danışmanına teslim eder. Bir nüshasını da bahar yarıyılında staj evrakları ile birlikte teslim etmek üzere muhafaza eder.
|
20 OCAK 2025
31 OCAK 2025
|
Öğrenciler, staj danışmanı tarafından oluşturulan MS-Teams ekibinde kendi adına oluşturulmuş klasöre “Form 1. Sözleşme”yi ve e-devletten alacakları “SGK provizyonu”nu yükler (ekran görüntüsü, pdf, jpeg, vb….).
|
SAĞLIK PROVİZYONU BELGESİNİ ALMAK İÇİN;
|
www.turkiye.gov.tr e-devlet web uygulamasına giriş yaparak SGK Kurumu altında Ortak (4A/4B/4C) Hizmetler kategorisindeki SPAS Müstehaklık Sorgulama(Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi) bağlantısını tıklayarak provizyon çıktısını alabilirsiniz
|
27 OCAK 2025
31 OCAK 2025
|
KAYIT HAFTASI
Ders kayıt haftasında işyeri uygulamasına gidecek olan öğrenciler uygulamaya gidebilmeleri için “İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM” ve “STAJ” derslerini birlikte seçmek zorundadır.
|
03 ŞUBAT 2025
|
İşletmede Mesleki Eğitim (Staj) başlar.
Öğrenciler ekli listede bulunan “Form 2. İşe başlama bildiri formu”nu doldurarak staj danışmanı tarafından oluşturulan MS-Teams ekibinde kendi adına açılan klasöre yükler (ekran görüntüsü, pdf, jpeg, vb….).
Öğrenci ekli listede bulunan “Form 3. Devam çizelgesi” , “Form 4. İşyeri ara dönem değerlendirme formu” , “Form 5. İşyeri değerlendirme formu”, “Form 7. İşyeri uygulaması devlet katkısı formu”nun çıktısını alarak işyeri sorumlusuna teslim eder.
|
ÖNEMLİ BİLGİLER
|
Öğrencinin işyeri sorumlusuna teslim ettiği devam çizelgesi, işyeri uygulamasına gittiği her gün sorumlu personel tarafından imzalanır.
Öğrenci işyeri uygulaması süresince rapor aldığı durumlarda hem işyerini hem de staj danışmanını bilgilendirmekle görevlidir. Öğrenci aldığı raporu teams ekibinde kendi adına oluşturulan klasöre yükler (ekran görüntüsü, pdf, jpeg, vb…)
Öğrenci işyeri uygulaması süresince işyeri sorumlusundan izin almadan devamsızlık yapamaz.
Maksimum devamsızlık süresi 10 gündür.
|
ARA SINAV
24 MART 2025
28 MART 2025
|
İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM DERSİ KAPSAMINDA: Öğrenciler “Form 4. İşyeri ara dönem değerlendirme formu”nu işyerlerinde kendilerinden sorumlu eğitici personelin doldurmasını ve imzalamasını sağlar. Islak imzalı Form 4’ü Ara sınav takviminde belirtilen gün ve saatte staj danışmanına teslim eder.
Öğrencilerin, sorumlu oldukları Türk Dili, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi dersleri ve başarısızlıktan kaldıkları derslerin ara sınavları ara sınav takviminde belirtilen tarih ve dersliklerde yüz yüze yapılır. Öğrenciler ara sınav takvimlerini ve sorumlu oldukları sınavları işyerlerine bildirerek izin almak durumundadırlar.
Staj danışmanı, İşyeri uygulamasına devam etmediğini tespit ettiği öğrencileri Yüksekokul Müdürlüğüne yazılı olarak bildirir.
|
23 MAYIS 2025
|
İşyeri uygulaması eğitimi (staj) sona erer.
|
FİNAL SINAVI
26 MAYIS 2025
6 HAZİRAN 2025
|
Yüksekokul tarafından ilan edilen tarih ve saatte öğrenci ıslak imzalı tüm evraklarını staj danışmanına teslim eder.
Teslim edilecek evraklar;
Form 1, Form 2, Form 3, Form 4, Form 5, Form 6
|